Sunday, July 26, 2009

Memulakan...


Salam! Ungkapan yg cukup simple utk sesaper je yg mls nak taip/ tulis "ASSALAMUALAIKOM" (termasuk la aku). Huhu! Papepon maksud & objektif di sebalik kalimah indah ni tetap sama. Nak mendoakan kesejahteraan orang di samping mengharapkan 'reply' nyer yang jugak mendoakan kesejahteraan kita. Aminnn...

Wat kali ke-2 nyer aku menaip utk blog. Seblom ni knowledge aku pasal mende alah nih mmg ciput. But lately, aku rs cam perlukan ruang utk luahkan pendapat, ruang utk ngutuk, ruang utk lepaskan geram & mcm2 lg lar…syok gak tgk memember lain ‘racing’ wat blog memasing. “x bley jd ni. Aku pon nak wat gak”, hati aku lar yg cakap. Nafsu aku yg paksa, tangan aku pon layan je la. Nasib baik aku ada akal. Tp yg peningnye otak aku, terpaksa cr idea..huhu! It’s ok. Aku still ada naluri yg bley tolong akal wat decision. So apa yg bakal aku citer dlm blog ni nanti sure la dr suara hati dan naluri yang dikawal oleh otak aku yg x baper bijak neh.

Papepon, trimas utk Akmal Adanan yg bnyk TUNJUK tp kurang NGAJAR aku psl blog2 neh. Sesapa yg teringin nk tgk photo cun2, bley la usha blog mamat neh kat akmaladanan.com (Mal, aku da tlg promote ko..huhu!).

Ada org bgtau aku yg blog neh bley dianggap cam diari. (Hmm...I can c that). Tp x kurang gak aku tgk yg gunakan ruang minor utk mendapatkan perhatian yg major melalui luahan & pendapat yg boleh menggegor! Aku? Br nak cuba memeriahkan suasana..KAPISH!



No comments:

Post a Comment